godz: 08:32 data: 2011.01.23

Zwykły wpis

Hello,

Noc przespałem, teraz też się jeszcze zdrzemnę. Tatuś poszedł do pracy, szkoda bo nie ma mnie kto pohuśtać. Brzuszek mnie już nie boli wcale 🙂
Śnieżek pada i pewnie Zuzia pójdzie później z tatusiem na sanki. A może ja z mamusią w wózeczku ? Ale byłoby fajnie.

Dzisiaj tata mi mówił, że „Gruby” się rozchorował. Aaaaa zapomniałbym – „Gruby” to Filipek, brat cioteczny, co ma prawie roczek. Musiał jechać z ciocią Olą do doktora, żeby go zbadał.

Skomentuj

