godz: 11:23 data: 2011.01.31

Zwykły wpis

Hej,

Nie uwierzycie co się stało… Darłem się, darłem aż w końcu mama dała mi coś -ni to guma, ni plastik i już się nie wydzieram. Jak to jest możliwe, że się uspokoiłem 🙂 Potem się dowiedziałem, że to jakiś „smoczek”. Co to jest smoczek ?? Mały smok ? Eeee chyba nie.

Trochę byłem niegrzeczny ostatnim razem i chyba tego smoka będę już miał zawsze przy sobie. Dzisiaj zostaje z mamusią i Zuzanką w domu. Tata idzie znów do pracy 😦 Wolę jak jest w domu i idziemy sobie na spacer wszyscy razem. Ostatnio robił mi zdjęcia, musiałem nieźle pozować – śmiesznie wyglądam, co ?? Zuzka jak tylko zobaczyła, że się prężę do portretu, to sama stała na baczność i wołała „tata telaź mnie”.

Dobrze dajemy rodzicom w kość… raz wyje Zuzia, raz ja… a jak wyjemy razem, to tatuś się śmieje, że to „dom wariatów”.

Skomentuj

