godz: 21:26 data: 2011.01.24

Zwykły wpis

Dzisiaj był mój koncert w nocy. Wstałem i zacząłem śpiewać. Za chwilę wszyscy mnie słuchali, wszyscy prócz Zuzanki. Ona ma mocny sen i nic sobie nie robiła z tego, że krzyczę co sił. Potem tatuś z mamusią hysiali mnie na zmianę. Ale swoje zaśpiewać musiałem, godzinę się zeszło 🙂
Rano zjadłem śniadanie, mama zmieniła mi pieluszkę. Tatuś zajmował się Zuzią bo za chwilę mieliśmy jechać do babci i dziadka na „Stok”. No ale wyprawa chwilę trwa… A to zmienić pieluszkę, a to ubrać, Zuzi ząbki umyć, spakować torbę – nasz niezbędniki, w końcu założyć kombinezon, czapkę i szalik. Potem to już tylko przyjemności – leżaczek i brum brum. Tata pojechał do pracy, zostaliśmy u babci z mamą. Zuzik poszedł z dziadkiem na saneczki. Ja się wyspałem i potem zjadłem podwieczorek i obiadek. Byłem grzeczny – chłopak na medal.

Ooo wrócił tata i do domku. Później kąpiel z pachnącym mydełkiem w płynie Oilatum. Myju myju oczka, pupka, brzuszek, nos i znów to ubieranie… ech tego to nie lubię. Dupkę mi wysmarowali Sudocream’em, biała jak u niedźwiedzia polarnego 🙂 w sumie to nie jestem pawian, niech tam będzie. Teraz TO, co tygrysy lubią najbardziej. Mój cycuś, cieplutkie, słodziutkie, pyszne mleczko, mniaaaaaaaam.

Idę lulać, papa

Skomentuj

