godz: 12:33 data: 2011.03.19

Zwykły wpis

Cześć,

Jejku, żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce. Co za dzień – pogoda nie nastraja zbytnio optymistycznie. Pewnie będzie trzeba siedzieć w domu bo pada cały czas, jak nie deszcz, to śnieg. Wrrr… ostatnio coś zaniedbałem bloga 😦 obiecuję się poprawić.

Na weekend przyjechali do mnie ciocia Agnieszka z Adasiem – z byłej stolicy Polski i siedziby polskich królów, czyli Krakowa. A z drugiej strony, czyli z północy, babcia Marzenka i dziadek Plutek. Także gości mamy dzisiaj co niemiara. Dopiero co wybiło południe a już był dziadek i ciocia z Adamem. Trzeba się zaraz troszkę położyć i polulać, zregenerować i odpocząć.

Dzisiaj wrzucę Wam zdjęcie z kąpania, dawałem tatusiowi wykład pod tytułem: „co w życiu jest najważniejsze, mniej ważne i nieważne”. No i właśnie kiedy zacząłem wyliczać, pokazałem pierwszego palca, najważniejsze że nie jest to środkowy palec.

Zmykam, muszę rodzicom powiedzieć co jest do posprzątania, co by się nie nudzili w weekend 😉

Trzymajcie się ciepło !

Skomentuj

