godz: 20:30 data: 2011.04.03

Zwykły wpis

Hej,

Ostry weekend w naszym wydaniu, działo się, oj działo 🙂

W piątek pojechaliśmy na spacerek, taty kolega robił na Placu Artystów zdjęcia do akcji „Postaw się na wiosnę”. Można było przywdziać śmieszne nakrycie głowy (perukę lub kapelusz) do tego okulary i zapolować do portretu. Później te zdjęcia ma zamieścić na blogu.

W sobotę byliśmy u babci Grażyny na imieninach. Tata oczywiście umoczył dziuba w % napoju – no bo jakże by inaczej 😀 Ja byłem bardzo grzeczny, Zuzia trochę mniej. Odśpiewaliśmy „sto lat” jak przystało na prawdziwą imprezę. Potem już nic nie pamiętam bo się pospałem. Wróciliśmy do domu i standardowe czynności nastały. A w tym kąpanie i wieczorne ssanie cycucha 😉

Tatuś był dziś na rowerku. Jak wrócił, to jakby go walcem przejechali… No ale 50 km robi swoje…

W tym samym czasie przebywałem na targach dziecięcych z babcią Marzenką, mamą i Zuzanką – masakra. Tyle zabawek to jeszcze w swoim życiu nie widziałem. Babcia mokra, mama mokra – ganiały Zuzię po całym placu :)A ona była w swoim żywiole.

Potem znów poszliśmy na imieniny, no cóż takie życie 😀 Tym razem Ryszarda. Były zakąski, był bigosik a mnie nic nie wolno 😦 I znów byłem grzeczny, znów pokazałem klasę. Teraz po kąpaniu sobie siedzimy wszyscy razem 🙂

Przypomniałem sobie jeszcze dwa słowa do słownika Zuzi:

10. maluty – malutki,

11. mija-mija – wszystko, co jedzie na sygnale 🙂

Ostatni wpis był oczywiście kawałem na prima aprilis 😉

Pozdrówki

Skomentuj

