godz: 11:23 data: 2011.04.08

Zwykły wpis

Hej,

Zapomniałem dodać jeszcze jednego słowa do naszego słownika poprawnej polszczyzny:

12. sipoto – szybko 😀

Dzisiaj siedzieliśmy sobie do południa z tatą. Zuzia rysowała kredkami w zeszycie, ja poszedłem się zdrzemnąć na 30 minut. Mama pojechała samochodem do pracy załatwić swoje ważne sprawy.

Znów pogoda się zepsuła, okropny wiatr i siedzimy w domu. Jutro wcale lepiej nie będzie a tatuś jedzie z kolegami do Borkowa na paintball. Wiem tylko tyle, że się strzela jakimiś kulkami, tylko w jaki sposób ? Z armaty, czy z ręki, tego już się nie dowiedziałem. Grunt, że szykuje się niezła zabawa…ale to dopiero jutro.

Teraz siedzimy sobie w domku z mamą, Zuzia śpi, ja też już prawie :] Oczy mi się zamykają i dlatego niedługo dopiszę coś nowego. A tymczasem, borem, lasem, lecę w kimono 😛

Dodaje zdjęcie z dzisiejszego poranka, ja w roli głównej… miał być turban ale nie wyszło 😉

Pozdrówki !

Skomentuj

