godz: 16:33 data: 2011.04.21

Zwykły wpis

Hej,

Dziś pogoda jest piękna, słoneczna, ciepełko – piekiełko. Dlatego spacer – na pierwszym miejscu.

Zuzia pojechała do dziadka na Stok, tata w pracy ale już nie mogę się doczekać jak wrócą. Będziemy się razem bawić i udawać wszystkie zwierzątka. No nic, poczekam jeszcze chwilkę…

Dziś napiszę na blogu szczyptę informacji o moich najnowszych osiągnięciach. Nie jest to może, chodzenie, mówienie, jazda na rowerze, ale jednak zawsze coś. Od czegoś trzeba zacząć, nie od razu Rzym zbudowano. Wymieniam więc, pewnie i tak o czymś zapomnę:

  • leżenie na brzuchu jest extra, dźwigam głowę i obracam we wszystkie strony świata,
  • wczoraj zrobiłem „koci grzbiet” :D, wspiąłem się na paluszki, usztywniłem głowę i cyk,
  • kiedy mama albo tata złapią mnie za ręce, chętnie podnoszę się do siadania,
  • po głosie poznaję, kto zaraz do mnie podejdzie,
  • no i oczywiście… kciuk najsmaczniejszy na świecie, aż mi bańki lecą po brodzie 😉
  • do kąpieli nie można mi wlewać więcej wody niż po pępek. Resztę i tak rozleję kopiąc bez ustanku nogami.

Wstawiam swoje zdjęcie z dnia wczorajszego,

Trzymajcie się cieplutko !

Skomentuj

