godz: 10:25 data: 2011.05.05

Zwykły wpis

Hi,

Jak wykazały statystyki wejść na stronę, ostatni wpis cieszył się największą popularnością od początku powstania tegoż bloga. W sumie to nie ma się co dziwić, ciekawe opowieści dobrze się sprzedają. I tak było zarówno z pierwszym wpisem, gdy tylko otworzyłem oko na ten świat, tak było i z ostatnim 😉 Żadne to wyścigi ale bardzo się cieszę, że prócz mnie ktoś jeszcze tu zagląda 😀

Po ostatniej dramatycznej akcji z happy end’em, co bym nie napisał, to będzie kiepskie 😉 Dlatego muszę wynaleźć jakiś ciekawy materiał na wpis.

Zuzia pojechała do dziadka na Stok a ja zostanę dzisiaj z mamą bo tata idzie na 12-tą do pracy. Pogoda znów bez rewelacji – zimno, leje i tylko spać się chce. Dlatego trzeba się przytulić do ciepłego cycorka i polulać troszkę jeszcze.

Przeglądam kolejne wpisy i zauważyłem, że dawno mnie nie było na „tapecie”, toż jestem dzisiaj 🙂

Jędrek !

20 dni

Skomentuj

