godz: 16:47 data: 2011.06.23

Zwykły wpis

Hejka!

Dzisiaj szczególny dzień w roku, więc też dzisiejszy wpis będzie szczególny. Zawsze piszę opowieści z tatą, ale dziś poprosiłem mamusię o pomoc. Ja dyktuję – mama zapisuje 🙂 Jeszcze Zuzanka przyszła do nas i wszyscy w trójkę dedykujemy ten wpis tacie.  Bo dziś jego święto – DZIEŃ OJCA, ja wolę wersję DZIEŃ TATUSIA. Jestem jeszcze bardzo malutki, ale już zdążyłem się zorientować że mój tata to super gość, dba o mnie i Zuzankę jak mało kto, z nim nigdy się nie nudzimy, zawsze ma dla nas czas na zabawę, czytanie książek, wspólne spacery i wycieczki. Nigdy nie słyszałem żeby powiedział że mu się nie chce z nami „kokosić” czy po prostu z nami być. Nawet po ciężkim dniu w pracy przybiega do nas szybciutko z uśmiechem na twarzy – chyba nas lubi hehe:P Zuzanka z racji że jest większa ma więcej rozrywek z tatą – przede wszystkim wypady na rower, a po drodze obowiązkowo zaliczają lody truskawkowe. No i koniecznie odwiedzają łabądka i kaczuszki, i czasami przywożą z takiej przejażdżki pare poziomek i jagódek dla mamusi . Trochę im tego zazdroszczę, ale tata mi już obiecał że za rok też będę z nim jeździł. Tylko nie wiem jak on to zrobi – pewnie Zuźka w foteliku z tyłu, a ja w foteliku z przodu, a mama w przyczepce hehe… ale co to dla taty – da radę 😛

Tata bardzo lubi nas przytulać i głaskać – przez co czujemy że jesteśmy dla niego bardzo ważni.

Bardzo lubimy kąpać się z tatą. I tu ciekawostka – mama pozwoliła mi napisać, że w zdecydowanej większości kąpiel odbywa się z tatą. Mam pół roku, czyli 180 dni, kąpanie odbywa się codziennie, zgadnijcie ile razy kąpał tata – otóż na pewno 160 razy 😉

Nasz kochany tatusiu – chcemy napisać że jesteśmy najszczęśliwszymi dziećmi na świecie bo mamy tatę, który kocha swoje dzieci, kocha z nimi spędzać czas, kocha robić im niespodzianki. Tatę, dla którego czas spędzony z dziećmi jest bezcenny i wyjątkowy. Tatusiu wiedz że bardzo to doceniamy i dziękujemy że jesteś. Strasznie Cię kochamy i życzymy wszystkiego najlepszego w dniu Twojego święta.

Jędruś i Zuzunia :***

Skomentuj

