Zwykły wpis

Hejka,

Czy dziś naprawdę 1.07 ? Bo wyglądając przez okno, nic nie wskazuje na to, że właśnie rozpoczęło się lato. Zimno co prawda nie jest ale zachmurzone niebo i spadające z nieba tysiące malutkich, mokrych kuleczek nie pozwalają uwierzyć, że to lipiec, wakacje, lato !

Wczoraj pojechaliśmy na lody. Wszyscy jedliśmy – ja oczywiście wafelka, pycha 😉

W myśl zasady oraz słynnego cytatu: „śpiewać każdy może”, wczoraj i ja spróbowałem. Darłem się „dadada”, tata słyszał „tata” 😛 Później rozbryzgałem nogami całą wodę z wanienki, oczywiście podłoga zalana, jak co dzień 😀 Co poradzę na to, że chlapanie w wannie jest moim ulubionym zajęciem.

Ale najlepszy jest moment jak tata wraca z pracy. Siedzę z mamą i nagle trach – drzwi się otwierają, potem zamykają. To wiem – ktoś przyszedł. Ale potem słyszę: „Jędlek”, „ku-ku” i zawsze się na to nabieram, bo myślę, że to mama mnie woła albo Zuzia coś świergoli. Spoglądam na mamę, ona nic nie mówi, patrzę na Zuzię – ogląda „mamuta” a ja dalej słyszę: „Jędlul”. I dopiero potem tata wyskakuje z korytarza 😀 Ech, ja mu kiedyś pokażę 😛

PS Mamut to Manfred, vel. Maniek, z Epoki Lodowcowej.

Bardzo się cieszę, że nikt się nie pomylił w ostatniej zagadce – kto jest na zdjęciu. Obiecuję, że następna zagadka będzie o wiele trudniejsza 🙂

PAP

Skomentuj

