godz: 08:07 data: 2011.07.06

Zwykły wpis

Hej,

Mógłbym się usprawiedliwiać, że zalało nam laptopa, że przeprowadzałem staruszkę przez pasy, że spałem cały dzień i nie pisaliśmy nic… Najważniejsze, że już jesteśmy 😉

Znów leje, jedni przeklinają (ale o tym zaraz) na pogodę, inni twierdzą, że jeszcze kilka takich dni i można będzie się przyzwyczaić, po prostu stwierdzić, że to norma. A deszcz ma wszystkich gdzieś, leje się z nieba, jak przez dziurę, potem opada na ziemię i tworzy niezłe rzeki.

No a teraz do sedna sprawy. Zuzia wypowiedziała najsłynniejsze polskie słowo, które znają nawet tubylcy w Mozambiku. W wiązance zabrzmiało to dość zabawnie ale kiedyś musiało się to chyba stać… A brzmiało to nie inaczej, jak: „kurwa przesadzasz”. Siostra daje mi przykład od najmłodszych lat, uczy mnie poprawnej polszczyzny i ulicznej gwary 😀

Wczoraj w nagrodę za piękne słownictwo, tata zabrał Zuzę do „bryku-bryku”, czyli „Brykolandii”. Później przyjechałem tam z mamą i nastąpiła zamiana. W ostatniej chwili zdyszanego tatusia wyciągnąłem na spacer a mama została z Zuzolem. Pojechaliśmy na szybkie zakupy a potem z powrotem po nasze dziewczyny. Kąpanie i spanie 😉

Dziś wstajemy i… znów pada – może rzeczywiście to już norma ?

Pozdro,

J

Skomentuj

