godz: 15:18 data: 2011.08.02

Zwykły wpis

Hej,

Witamy w sierpniu 😀

Oczywiście, daleko jeszcze do prawdziwego sierpnia, jednak – lepszy rydz, niż nic 😉 Może w końcu się coś polepszy w tym temacie.

Miała być dzisiaj na tapecie Zuzia ale nie będzie 😛 Wkurza mnie, bo zamiast pstrykać zdjęcia i mieć pamiątkę, to zawsze ucieka albo robi głupie miny i nie chce się z nami bawić, do tego codzienne błagania: „Zuzia patrzymy tutaj” 😀 Tata też już traci cierpliwość. Wszystko ustawione, zaaranżowane a ona sobie jaja z nas robi. Przecież redagowanie bloga, to nie tylko pisanie o tym i o tamtym ale również wstawianie aktualnych zdjęć, co by potem udokumentowane wszystko było 😉 Wracając do tematu – miała być Zuzia, Zuzia na hulajnodze, to jestem ja z telefonem taty, który mi się bardzo podoba ale nie dane mi jest zabawianie się nim. Zwykle kończy się pogryzieniem i rzadziej poślinieniem. Dlatego fik-mik i telefon leży już tam, gdzie powinien już dużo wcześniej się znajdować 😉 Ciekawe kiedy wszyscy przestaną mnie traktować jak dziecko ! Przecież mam już ponad 7 miesięcy 😉 Groźnie zabrzmiało, co ? 😉

Pojechaliśmy na Stok z mamą…

Pozdrawiam,

J

Skomentuj

