godz: 11:25 data: 2011.08.05

Zwykły wpis

Hej,

Dzisiaj zamieszczam zdjęcie następców tronu – Księżniczka Zuzanna oraz Książe Andrzej – ale to poważnie zabrzmiało 😛 Dobra, żartowałem tylko. Dostałem całuska od Zuzuni, kochana siostra. Nie zabrała mi zabawki a do tego dała mi, od tak, buziaka :* Trochę zdziwiony, zaskoczony ależ jakie to przyjemne było 🙂

Dawno nie było żadnych wierszyków, cytatów, myśli. Zatem dzisiaj zamieszczam tekst jednej z naszych ulubionych bajek, z Króla Lwa:

Przychodzimy na świat tak bezradni
I Słońce posyła nam swój dar.
I z każdym dniem nowy spełnia się sen,
Z każdym snem życie nabiera barw.
I każdy z nas już czuje zew,
Z każdą chwilą i ze wszystkich stron
przybywamy na znak, wiemy, że właśnie tak
Wiruje w nas, wieczny życia krąg.

Bo początek i kres,
Miłość, żal i gniew
Jeden mają rytm,
Jak noc i dzień.
Tutaj każdy z nas
swe odnajdzie miejsce
a krąg życia, krąg życia niech trwa!

Tata był z Zuzią na rowerze, bryknęli 22 km, do tego kuleczki w lodziarni Cremova 😀 Oczywiście, córunia tatunia. Nieźle co? Rower chodzi, jak żyleta 😀 Dziękujemy Panu mechanikowi 😉

Bo przecież już w następnym sezonie, to ja rozpocznę swoją przygodę z WeeRide Kangaroo

Buziaki !

Jędrek

Skomentuj

