godz: 13:41 data: 2011.09.14

Zwykły wpis

A ku ku,

Znów za długo, znów nic nie pisałem.

Ale to przez to, że zamiast siedzieć przy komputerze, to jestem w żłobku. Co prawda chwilę przerwy miałem ale już chodzę znów, regularnie 😉

Fajnie jest i nawet przestałem już płakać. Zaczynam ogarniać o co w tym wszystkim chodzi i przyzwyczajam się do nowych warunków. Jedzenie, bawienie, spanie 😉 a potem jeszcze raz to samo kółeczko. Zatem projekt zatytułowany „żłobek” został wdrożony i tętni bardzo intensywnie, bo od wczoraj od 7:00 do 14:30.

Zuzia spędza czas na Stoku z dziadkiem. Tata z mamą w pracy, na rano.

Idą mi zęby, chyba w ilości hurtowej, bo tak mnie napierrr… że się nie da wytrzymać. Swędzi, szczypie, szczyka… a zębów nie widać, choć takie małe zaczątki już widać. Zresztą, nie trudno się kapnąć o co chodzi, kiedy wszystko muszę pogryźć 😀

To tyle, niebawem się odezwę. Na zdjęciu ja – może trochę niewyraźny, gdzieś się poruszyło troszku ale musiałem pokazać Wam tą śmieszną minkę 😉

Pozdro !

 

Skomentuj

