godz: 12:41 data: 2011.09.19

Zwykły wpis

Hej,

Od środy ponownie zostaniemy podłączeni do sieci, tym razem na 8 Mb 😉 Ale będziemy surfować 😉 Do tego pakiet platynowy HD, tylko musi mi tata powiedzieć, jaka jest kombinacja cyfr do blokady rodzicielskiej 😛

Piękna pogoda, taki prawdziwy wrzesień. Choć w powietrzu czuć już jesienny powiew, to słoneczko robi swoje, przypieka, jak trzeba. Oczywiście, nie da się ukryć, że póki promyki docierają do ziemi, nasze nastroję będą na wysokim poziomie.

W sobotę mama z tatą poszli na wesele. Zuzia spała u babci Marzenki, ja w domku ale z babcią Grażynką. Musieli co prawda pokwapić się jeszcze w odwiedziny do mnie – nakarmić i ululać 😉

Płakałem i ja i podobno Zuzia. Stały tekst „nie ma tatunia, nie ma mamuni” a przecież tyle jej tłumaczyli, że zostaje tylko na jedną noc u babci i co więcej nawet się cieszyła, bo Fifi przyjechał z Warszawy. No i bawili się, bawili aż przyszła pora spania… resztę już napisałem.

Hmmm… pewnie nie było by nic dziwnego w tym, że po sobocie przychodzi niedziela. Jednak w tym konkretnym przypadku to była niedziela „pracująca”, przynajmniej dla niektórych. Tata prze 8 poleciał się zalogować 😛 Biedny chłopina, pewnie zdychał pół dnia. No ale taka kolej rzeczy…

U mnie nic ciekawego, chodzę do żłobka, jak przystało na młodego obywatela. Ostatnio nawet pani-ciocia pochwaliła mnie do mamy, że jestem bardzo grzeczny. He he ale żeby nie było od razu, że aż za grzeczny, to powiedziała też o małym „ale”. Chodziło o to, że frygam się jak złapana ryba przy zmianie pieluchy 😀 i nie są w stanie mnie ogarnąć 🙂

Pozdr!

J

Skomentuj

