godz: 08:58 data: 2011.10.31

Zwykły wpis

Cześć,

Tu znów Zuzia. Obiecałam zamieścić nasze dzieło, więc dziś nadszedł ten dzień 😉 Wydzieranka „Krówka MU”. Do wykonania tego obrazka potrzebne nam były następujące półprodukty: blok rysunkowy, papier kolorowy, bibuła oraz klej i nożyczki. Nie wolno zapomnieć o dobrym humorze i pomocnej ręce osoby dorosłej 🙂 w moim przypadku – taty 😀 W sumie nie były to drogie zakupy a ile frajdy 😉

Wczoraj wręczyliśmy arcydzieło babci i dziadkowi, byli bardzo zadowoleni…

Tata ostatnio na spacerze śmiał się ze mnie, bo przechodziliśmy obok stoiska ze zniczami a ja poprosiłam, żeby tata mi kupił takie świeczki na urodziny. Dopiero później zorientowałam się o co chodzi 😛

papa

3 responses »

  1. Jako, że obiecałam na swoim blogu, że się odwdzięczę, tak tez od razu czynię. Zastanawiałam się jaka piosenka, by do Was pasowała, bo wygladacie cudnie tak wszyscy razem. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój wybór 😀

Skomentuj

