godz: 15:04 data: 2011.11.15

Zwykły wpis

Dobry 😉

Ostatnio zauważyłem, że blog prowadzony jest bardzo systematycznie, takie przecież było paciorkowe założenie 😉

Czy ktoś nie widział mojej skarpetki ?? Gdzieś się zapodziała – mała, czysta, pachnąca skarpetka. Pierwszym miejscem, które podejrzewam o przywłaszczenie, jest pralka. I tu właśnie nie omieszkałem dać nura. Przez chwilę śmiałem się sam do siebie. Pewnie każdy za „małolata” wkładał głowę do bębna i krzyczał 😀 Śmieszne echo zniekształca całkiem głos. No ale cóż, skarpety ani widu ani słychu. Postanowiłem poszukać gdzie indziej… okazało się, że jest zakopana w pościeli. Najprawdopodobniej, w ferworze nocnego kokoszenia się przy spaniu, musiała mi gdzieś zsunąć się z giry 😀

Jutro nie idę do żłobka, bo kaszel nie ustaje, raczej nie zarażam ale kto wie…

Do końca tygodnia leniuchujemy z mamą…

Pozdrówki !

 

3 responses »

Skomentuj

