godz: 19:43 data: 2011.11.20

Zwykły wpis

Cześć,

To znów my, brygada super Paciorkowców. Nie mogłem napisać wcześniej, bo pojechaliśmy na Stok. Była mała impreza z okazji babci urodzin, był obiad i podwieczorek 😉

Ale nie to jest najważniejsze w dzisiejszym wpisie. Najważniejszą sprawą jest fakt, że wstałem na nogi i podoba mi się to jak cholera (proszę aby moderator strony nie pokazywał brzydkich słów moim rodzicom). Chodzę to chyba za dużo powiedziane ale najważniejsze są chęci. Wstaję na środku pokoju, robię 5 akrobatycznych, przyspieszonych i bardzo zabawnych ruchów nogami, po czym całym ciałem padam ze zmęczenia 😉 Uff. Wczoraj, przez cały dzień, zrobiłem chyba więcej kroków niż przez cały mój dotychczasowy żywot 😀 Dlatego nie śmiem zaryzykować stwierdzenia, że za chwilę będzie można stwierdzić, że z małej czteronożnej istoty zrobiłem wielki krok ku ewolucji 😉

Aby uczcić ten fakt, zrobiliśmy babeczki, muffinki a la Scooby Doo. Przepis jest niezwykle prosty… wystarczy iść do sklepu, kupić kolorowy karton Decomorreno z podobizną Scooby Doo i jego najlepszego kumpla – Kudłatego. Potem to już wszystko kwestia dobrego odczytu z kartonika. Masę wymieszać, wlać do foremek, potrzymać chwilkę w piekarniku i przystroić kolorowymi cukierkami. Proste, nieprawdaż ?

Ciężko byłoby  zamieścić zdjęcie ukazujące moją podobiznę wykonują akrobacje w stylu chodzenia, dlatego postanowiłem, że zamieścimy nasze wypieki 🙂

Pozdrawiam i miłego początku tygodnia życzę 😉

Jędruś

 

2 responses »

  1. Jak na wielbicielkę kuchni przystało , zachwycam się muffinkami ! 🙂 Gratuluję pierwszych kroków ! I życzę kolejnych, coraz większych i większych !

Skomentuj

