godz: 12:20 data: 2011.12.20

Zwykły wpis

Witajcie,

Nie zgadniecie co się stało – jestem chory 😦 Tym razem moje kiszki marsza grają… nie czuje się z tym komfortowo. Przelewa się i co chwilę pielucha do zmiany. Byliśmy rano u lekarza, bo całą noc mnie męczyła biegunka i rzyganie. Niby nic strasznego, ale jednak grypa jelitowa nie jest przyjemną dolegliwością.

Nawet choroba, która dzisiejszej nocy trochę się nasiliła, nie zepsuje mi dobrego humoru. U lekarza się uśmiechałem, byłem bardzo dzielnym pacjentem. Teraz też, niby troszkę mnie boli brzuch ale nie ma co się nad sobą użalać.

Przed chwilą wszedł tata z wielką, świeżutką i pięknie pachnącą choinką. Nasze drzewko świąteczne to jodła kaukaska. Jest taka wielka, że nie widzę czubka 😀 Na końcu znajduje się srebrna kokarda. Zawisły na niej właśnie kolorowe kuleczki na sznurkach – białe, błękitne i troszkę ciemniejsze niebieskie. Wszystkie powleczone lśniącym brokatem i do tego świecące lampeczki – również w kształcie kuleczek 😉 Choinka na pewno pojawi się na zdjęciu na naszym blogu, najpierw musimy ją ubrać do końca.

Dzisiaj za to zamieszczamy moje zdjęcie, na którym zanotowałem udaną próbę na rowerku. To oczywiście podczas wspólnych zabaw. Zuzia stała wtedy na hulajnodze.

PA PA

3 responses »

  1. Współczuję problemów ! Sama w zeszłym roku się tak pochorowałam, że wolę tego nie wspominać … Choinka z opisu wygląda pięknie – czekam na zdjęcie 🙂

    Próba na rowerku ?! Ja widzę tu super sprzęt, a nie jakiś tam rowerek 🙂

  2. Mój junior w zeszłym roku przechorował po wigilii, w tym roku jest w trakcie, zatem według trendu w przyszłym powinien przed. Współczuję, szczególnie rotawirusa bo wredziostwo bez skrupułów. Mam takie miejsce obozowe, że zawsze jak byłem tam na obozie przechodziłem to samo.

    Trzymam kciuki za zdrowie pociech…

Skomentuj

