godz: 22:08 data: 2012.01.02

Zwykły wpis

Cześć,
Tu Zuzia. Czas przywitać Nowy Rok również na naszym blogu. Jędruś już zasnął i wykorzystując tą sposobność, zamieścimy zdjęcie naszego klanu – Klanu Paciorków 🙂 Nie zdarza się to często, że na zdjęciu jesteśmy wszyscy, dlatego powód do radości jest podwójny. Jak widać po minach – urodziny w pełni… choć tak naprawdę, to dopiero początek imprezy był 😉
A jak Wasze postanowienia noworoczne ? Są jakieś dylematy, sprawy do zamknięcia ? Zwykle koniec roku, to naprawdę świetny argument ku temu, aby znaleźć motywację, takie wewnętrzne natchnienie i nastawić się na zmiany, oczywiście – na lepsze 😀 Ja chciałam zobaczyć fajerwerki i długo, długo wyczekiwałam na „godzinę zero” ale niestety, nie doczekałam i przespałam najlepszą część wieczoru. Na poprawę humoru napiszę tylko, że za rok będzie kolejna szansa 😛 Także może się uda.
U nas nadal szpital na peryferiach. Mama poszła do pracy, tata został… i tak dzień za dniem. Jędrek nie nadaje się jeszcze, żeby iść do żłobka, a ja wykorzystując sytuację, zostaję z chłopakami w domu 😉 Objawów przeziębienie już prawie nie ma, został tylko kaszel ale i ten pewnie zaraz minie. Za oknem ponuro, szaro, zupełnie jak nie zima. Pamiętam jeszcze rok temu, jak mniej więcej w tej porze roku chodziłam z tatą na sanki i na ślizgawkę nad nasze jeziorko koło domu. Co dwa kroki wywrotka 😀 Rumieńce na policzkach miałam wielkie, mróz był siarczysty a i dużo śnieżku 🙂 Skafander i gruba czapka z pomponem idealnie izolowała od zimna. W tym roku jest zupełnie inaczej. Przeszywająca wilgoć i wszędobylski wiatr w połączeniu sprawiają, że pogoda wydaje się być bardziej listopadowa, niż styczniowa. Miejmy nadzieję, że trochę przymrozi, spadnie śnieg i pójdziemy ulepić bałwana. Co Wy na to ? 😉
Trzymajcie się,
ZUZ

6 responses »

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym roku Kochane Paciorki, lubię do was zaglądać bo wieje tu optymizmem i ciepłem i tak trzymać! I proszę trzymać się zdrowo!:)

Skomentuj

